Over INNEZ

Kwaliteit

Bij INNEZ hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze begeleiding en zijn we voortdurend bezig met hoe we het nog beter kunnen doen. Om kwaliteit te kunnen blijven waarborgen, zorgen wij voor:

 

- Continue focus op cliëntgericht denken en handelen;

- Het up-to-date houden van de kennis en motivatie van medewerkers door overleg, opleiding en training;

- De implementatie van instrumenten gericht op kwaliteitsverbetering;

- Tweejaarlijkse tevredenheidsonderzoeken onder zowel cliënten als medewerkers;

- Interne en externe audits;

- Jaarlijkse evaluatie van het kwaliteitsmanagementsysteem, met bijstelling van het kwaliteitsbeleid waar nodig.

 

Bevoegdheid

Alle medewerkers van INNEZ zijn gekwalificeerd om hun werkzaamheden uit te voeren. Ze beschikken over de juiste diploma’s en hebben hun (her)registraties op orde.

 

Meten is weten

Elke twee jaar voert INNEZ een cliëntervaringsonderzoek uit. Dit onderzoek geeft ons inzicht in hoe cliënten onze begeleiding ervaren en op welke kwaliteitsaspecten we kunnen verbeteren.

Kwaliteitsmanagement

INNEZ voldoet aan de eisen van de ISO 9001:2015 en is gecertificeerd. 

Dit betekent dat we voortdurend werken aan onze kwaliteit volgens de Plan-Do-Check-Act (PDCA) cyclus. We nemen het effect van onze begeleiding en de ervaringen en tevredenheid van cliënten en medewerkers als uitgangspunt voor het behouden en waar nodig verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Bekijk hier het ISO certificaat van Zorggroep ZENZ waar INNEZ onderdeel van uit maakt.

Heb je vragen over wat er mogelijk is?

Wij verwijzen je graag door naar de juiste instantie en helpen je graag verder.

Klik verder naar contact