(On)tevreden?
Of je nu heel tevreden bent of verbeterpunten voor ons hebt: jouw mening is belangrijk voor ons. Zo blijven we scherp op de begeleiding die we bieden. INNEZ is onderdeel van Zorggroep ZENZ. Bij Zorggroep ZENZ vinden we het ontzettend belangrijk om zorg te bieden waar je op kunt vertrouwen. Daarom investeren we continu in onze medewerkers en is zorgvuldigheid een voorwaarde.
Ben je tevreden? Laat het ons weten door een bericht te sturen naar kwaliteit@zorggroepzenz.nl.
Ben je ergens niet helemaal tevreden over? Ook dat horen we graag. Zo kunnen we onze begeleiding en dienstverlening blijven verbeteren. Heb je een klacht? Bespreek dit dan eerst met je begeleider. Kom je er samen niet uit, dan kun je jouw klacht mailen naar kwaliteit@zorggroepzenz.nl. Als er geen passende oplossing wordt gevonden kun je de klacht ook indienen bij de externe klachtenfunctionaris van onze organisatie. Als je het lastig vindt om je klacht rechtstreeks bij ons aan te geven is het ook mogelijk om direct contact op te nemen met de externe klachtenfunctionaris.
Zorggroep ZENZ is voor de behandeling van klachten en geschillen aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Je kunt het Klachtenportaal Zorg gemakkelijk bereiken door te bellen naar telefoonnummer 0228-322205. Of een mail te sturen naar info@klachtenportaalzorg.nl. Op de website van Klachtenportaal Zorg kun je de algemene voorwaarden en het reglement bekijken en downloaden. Klik hier om direct naar de downloadpagina te gaan.
Download hieronder onze klachtenprocedure of neem contact met ons op. Ook vindt u een flyer die duidelijkheid geeft over de wet* die de overheid heeft ingevoerd om goede zorg te garanderen en klachten te regelen.
*Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)